Ach jo! » čt 1. července » JaVor

Ahoj kamarádi, nezapomeňte se hlásit na podzimní Stezku! »
Před chvílí odvezli mámu do nemocnice - nemůže dýchat, srdce sotva tluče. Asi jí bylo opravdu špatně, protože chtěla sanitku sama. Takže já nevím, dám ještě vědět, ale s největší pravděpodobností neodjedu na cykločundr. Je mi to fakt líto, ať tak, nebo tak. Prosím, vymyslete ubytování tak, aby Stáňa nemusela platit celou chatku.

Lhota se ruší! » ne 4. července » JiNa

Ahoj, TAK, a je to v pr… Zdenka má zápal plic, takže špatně. Je nám to moc líto, ale musíme akci zrušit.
Já se snažím to od Zdenky nechytit a nechceme nic riskovat. Všem se vám omlouváme, moc jsme se těšili a jestli by se našel v září nebo říjnu volný termín, tak rádi uspořádáme náhradu..
Omlouvám se, jestli to přijde někomu víckrát, pro jistotu to posílám všem.

Jiří Papež » ne 6. července » JaPa

Ahoj, chtěli bychom vám oznámit, že v neděli 4. 7. nás navždy opustil milovaný manžel a táta Jiří Papež. Poslední rozloučení se na jeho přání bude konat v rodinném kruhu.
Pokud si na něj chcete s námi zavzpomínat, můžete přijít ve středu 7.7. do zahrádkářské kolonie „Balkán hills" od 17:00. Hudební nástroje s sebou.
A protože areál zahrádek je uzamčený, musí Vám někdo přijít odemknout:
- sraz u horní branky č. 4 (podél tenisových kurtů až za vjezdovými vraty) v 17:00 hod, a pak každou půlhodinu
- sraz u dolní branky č. 9 (pod hospodou v lesíku od Novovysočanské), v 17:15 hod, dále každých :45, :15…
Případně lze zavolat na tel.: 733 536 284 (Michal Papež) a někdo pro vás přijde, raději k té dolní, tam je to blíž.
Za rodinu Kateřina, Honza a Michal

Cykločundr » po 7. července » LeJa

Hola, tak jsem se včera vrátil z cykločundru. Zdráv i když unaven. Nicméně mám zážitky z kempu Orlice v Kostelci nad Orlicí. Tak nabitý kemp jsem ješt+ě neviděl. Ale vše v pohodě, lidi si nevadili. Taky jsem ještě nespal v chatce Junior (renovované) kde nebylo nic kromě osvětlení, zásuvek!, stolečku pod a poličkou nad oknem a několika háčků (bohužel na mé straně ne). A postel samozřejmě byla taky.
Pak se naskytla možnost přestěhování do chatky pohodlné za zhruba stené peníze. (Dokonce levnější za 1 postel). Provedeno. Přitom jsem zašantročil klíče od auta (to bylo dobré jako ukládací prostor). Odpoledne klíče nalezeny. Zato omylem zamknuto kolo zámkem, ke kterému jsem ztatil klíček. Už doma, definitivně. Ke slovu přišla pilka na železo. Jak vidno, nijak zvlášť se mi nedařilo.
Následovala příjemná noc. Ráno jsem se stěhoval zpátky, chatku bylo třeba odevzdat. To jsem nevěděl, jinak bych se nestěhoval. Stačilo by pyžamo.
To bylo pondělí, kdy jsem se mohl připojit k dennímu výletu pod vedením Vlachových. Líbil se mi velice. Proto jsem hlavně přijel.
V úterý jsem dopoledně odjel domů, výlet bez konzumace by mě zas tak nebavil. To auto vůbec nebyl moc dobrý nápad, kromě toho, že jsem tam mohl uložit některé věci. A bylo taky dost teplo. Do té doby ovšem počasí skvělé.
Shodou okolností jsem každý den navštívil obec Borohrádek. Tam restaurace ve statku bývalém, super Café X a taky rybník koupací. Moc příjemné místo.
A dvakrát jsem byl v krásném rozkvetlém zámeckém parku a tamější kavárně. Krásné místo a obsluhovalo velmi milé a hezké děvče. Být tak o 50 mladší... Právě odmaturovala. Na to bych se neodvážil ptát, ale podruhé jsem tam byl se Stáňou a přitom jsme se seznámili s asi 7 lidmi.
Uvedený popis není stížnost, protože, jaký si to uděláš, takový to máš, že? Spíše doufám, že pobavím. Když si někdo řekne, že jsem pako, tak to beru, už jsem se smířil s lecčím.
Szenenwechsel.
Doma jsem v knížce výroků našel jeden, který mě zaujal.
Sokrates dotázán, zda muž se má ženit, či nikoli, odpověděl: "Ať uděláte to, či ono, budete litovat".
A jako ilustraci jsem oskenoval výstřžek z dávných dob, co jsem našel v garáži.

25. Cykločundr v Kostelci nad Orlicí » pá 9. července » ZuVla

Ahoj všichni, posílám Jirkovo album z 25. Cykločundru », ve kterém je drtivá většina fotek od Soni Vašicové, která má ještě sílu z normáního kola sesednout, vyfotit, nasednout a zase nás dohnat. Jen pár fotek je od Jirky nebo mě.
Cykločundr byl hezký, zkalený smutnou zprávou – viz náš web.

Poděkování Janě Vorlové » pá 9. července » StDu

Milá Jano, děkuji Ti za fotografie s Jirkou Papežem na webu ». Určitě jsi nad výběrem strávila hodně času. Ráda jsem se nad fotografiemi zastavila a zavzpomínala. Ještě jednou díky.

Poděkování Janě Vorlové » pá 9. července » KaKu

Ahoj, je to zvláštní probírat se těmi fotkami. Je na nich řada kamarádů, kteří již nejsou mezi námi, to už v našem věku není nic tak podivného. Ale zapůsobila na mne fotka č. 29, kde jsou v detailu vedle Roulina ještě Michlík a Ivča - jinak jen postava v pozadí – asi Toníček?
A ještě: Jano, na koláži – foto 9 – jsem coby „novopečený tatínek Mariánky" na zemi a pravděpodobně Míša do mne buší. Ta fotka by se asi nenašla? Kdyby jo, byl bych moc rád.

Zprávy ze Lhoty » so 10. července » JiNa

Tak tu sedím pod pergolou, je tu klid, ale až moc, to je úplně jiný klid a o pohodě se nedá mluvit. Zdenka si kašle v posteli, a já kašlu na všechno, cpu se utopencema, mám jich tak na měsíc, piju lahvové a přemýšlím co udělám s tou kýtou a je mi smutno. Bazén zeje prázdnotou a sluníčko svítí, třešně jsou na otrhání a chybíte nám.

Alla posílá fotografii » so 10. července » AlKo

Zdravime z náhradního programu za Lhotu od Petra z Radostina.

Kayak Beach Bar 13. 7. 2021 » st 14. července » ZuVla

Ahoj všichni, včera jsme se sešli na lodi. A ne ledajaké. Kayak Beach Bar. Na dolní palubě na písečné pláži hrály inzerovaný plážový volejbal vyspělé hráčky nahoře (téměř) bez. My jsme se vyšplhali na horní palubu a posadili se pod žhavé slunce k volným stolečkům. Ale pak se uvolnilo sofa, a tak jsme zbytek večera strávili v obejváku. Na stěnách z jedné strany tapeta Hradčan, z druhé Vyšehradu. A předsíní nám čas od času projel vlak. Pivo, víno, pohoda. Jenže pak dorazila z Nového Strašecí Alena H. a přivezla odsud jako suvenýr hromy a blesky. Mladí začali houfněopouštět palubu. Zůstali jsme jen my a blbec Zoubele. Ale nakonec i my jsme byli nuceni se před provazy deště evakuovat.

A ještě na něco jsem zvědavá. Před čtrnácti dny jsme z Hybernské 4 došli na tramvaj s prvními kapkami deště, teď už jsem čekala na tramvaj durch promočená. Tak si korunou hodím, jestli to na Hadovce nebude za týden vypadat jako před dvěma lety.

Omluvenka - cykločundr » st 14. července » JiJi

Ahoj, aby nešlo k omylu, že jsme se nechali vyděsit coronavirem, posílám omluvenku - nějak se nám letos cykločundr, který je každý rok, sešel s významným výročím v užším kruhu rodinném. Bohužel chybělo sedm dětí a několik dospělých. Omluvenka viz! Příloha.
Nechceme se chlubit, ale jsme zakládající členové této akce. Na cykločundr číslo jedna jsme na místo srazu dorazili jako první!!! Na kole ze Soběslavi. Pak vlakem přijel housličkový Jirka a nakonec pachatelé této skvělé myšlenky Káťa a Honza Vávrovi – taky na kole a to až ze Lhotky u Mrákotína. Ostatní se nabalili až následující den. To byl slavný začátek Cykločundru č. 1.

Omluvenka - cykločundr » st 14. července » ZuVla

Ahoj, nechci se chlubit, ale také my s Jirkou jsme byli účastníci historicky prvního cykločundru v roce 1997. Z archivu jsem vyhrabala Ydeologovu pozvánku, naplánovanou kilometráž a pár fotek. Bylo nás deset. Dokonce jsme i jeli podle návrhu trasy (v následujích letech už výjimečně). Z hráze neznámého rybníka jsme dorazili do Lutové ke Kuželům, kde jsme pak spali na sále ještě několikrát, dojeli do Nové Bystřice i Slavonic. Až v Rudolci nás chytl neutuchající déšť, z kterého pak vznikly ty slavné povodně na Moravě. A tak nás Káťa a Lejčar postupně odvezli auty do Lhotky na chalupu k Vávrům, odkud je poslední foto.
P.S. Protože se mi doneslo, že nevíte, který blbec Zoubele byl s námi v bouřce na parníku, přeposílám klasickou povídku Šimka a Grossmanna Ze zápisníku sportovce »

Omluvenka - cykločundr » čt 15. července » JiJi

Zuzano díky, to mě dojalo. Byli jsme štíhlí, mladí, krásní a všichni živí… Aniž bych se chtěla chlubit, dovolím si identifikovat hráz neznámého rybníka. Je to na cestě ze Staré hlíny do obce Stříbřec. Hráz od sebe dělí dva rybníky – Vyšehrad a Stolec. Ach to byly časy…

Pozvánka na Rasrok 2021! » čt 15. července » JiKuč

HOJ RASROK 2021 23. - 24. - 25. 7. RAS RASU STÍN & 44. let RASu, divadla & stínadla, hostína & hudba The Rolling Stones Revival ...ZA ÚPLŇKU STÍNY V POHYBU... Bar v pohyboji. Hoj ras na věkas! Kdo chce jet, hlásí se Ludvovi (o.rerich(at)volny.cz), jídla, noclehy atd. (Jen tak nejezděte, bude plno!) A kostýmy? Ty každý sám, že... Hoj zas!

1. cykločundr - ještě malá vzpomínka » pá 16. července » KáVa

Ke vzpomínce na první cykločundr se ráda přidám, byť pro mě toto vzpomínání má trochu nahořklou příchuť, protože jsem právě ve stavu, kdy i jen pohled, natož usednutí na kolo je pro mě bolestné, protože už delší dobu bojuji se zánětem sedacího nervu. (Jestli někdo neví, co to je, tak to je zhruba jako by vás někdo těžce nakopal martenskou přesně do místa, kde se vaše osobnost dotýká byciklu. Mimo mnohé jiné tedy...) Takže mohu jen vzpomínat…
Na první cykločundr mám zlomkovité vzpomínky, ale závěr si pamatuji dost podrobně. Nebylo to jen tak, že bychom Ivan a já sebrali auta a odevakuovali cykločundristy do \lhotky. Bylo to trochu komplikovanější a stojí to myslím za zaznamenání…
Seděli jsme v hospodě v Rudolci a čekali, až přestane pršet, abychom mohli někde najít nějaké přístřeší, jichž se v příhraničí nikdy moc najít nedalo, protože bdělí ochránci hranic nedopustili, aby se potník měl kde skrýt. Tak jsme čekali a čekali a pořád si říkali "No, teď leje ostře, tak to už to za chvilku přestane, takhle prší vždcky na závěr… No dobře, tak ještě chvilku… No, takhle přece nemůže lejt hodinu?!?" …
Takže po několika hodinách a uvažování, kam složit hlavu a po vyvození, že v těchto končinách asi hlavu fakt nesložíme, se hrdina Ivan Lejčar zdvihl a vyrazil bičujícím slejvákem do Slavonic, kde měl zaparkované auto, protožese k cykločundru připojil až v průběhu. Dorazil stále bičujícím deštěm do rudolce, naložil mě, (pouze mě, protože měl na střeše jen dva nosiče na kola), odvazl do Lhotky pro auto, pak jsme se vrátili a postupně odevakuovali do Lhotky všechny cyklisty, čímž první cykločundr poněkud neslavně, ale přeci jen pohodově skončil…
Pamatuji si, že když jsem ve Llhotce vystoupila z Ivanova auta, zažertovala jsem, jak se pak ukázalo, neblaze a netušeně prorocky) k mé překvapené mamince, která nám tam hlídala děti, slovy: „Dobrý den, my jsme z Člověka v tísni a potřebujeme u vás ubytovat několik lidí, kteří v těchto deštích přišli o střechu nad hlavou (ha ha ha, děsná sranda)"…
…No, a pak jsme tam další deštivý den (a další a další dny) jen poslouchali, jak na Moravě lidi fakt přišli o střechy nad hlavou (i o životy,)jak do té doby "nemožné stalo se skutkem", jak (mimo jiné) Člověk v tísni vypisuje sbírky a organizuje pomoc… a takse od té doby snažím tímto způsobem raději nežertovat… (ale je to málo platné)…
Tak to jen malý doplněk ke vzpomínkám na doby, kdy jsme byli (skoro) mladí, krásní, štíhlí a tak… A kdy nás dramatické meteorologické zvraty ještě mohly překvapit… Zdravím pamětníky, i ostatní, i ty nezdravé a necyklizující....

O těch cykločundrech... » pá 16. července » JirJi

Hoj. Sleduji tu z povzdálí ty vzpomínky a teď mám náhle čas poslat písmenka. Nebyli jsme na cykločundru, ale já se opět vydal na svou sólojizdu, podobně jako loni a předloni. Někdo jste možná zalistoval ve fotkách...
Právě teď sedím blahobytně v autobusové zastávce v obci Koruna, na cestu dost leje a bouřka bouří. Docela se na to pěkné kouká, mám tu i jídlo a pití...
Jsem druhý den na východní cestě, včera po poledni od vlaku v HK. Na místě, kde jsem loni ukončil severočeský půlkruh - teď odtud mířím na východ. Spal jsem na dnešek ve vodáckém kempu u řeky v Ústí n.Orl. a teď jsem na přejezdu přes kopce od Lanškrouna do Zábřehu. Vzal jsem to pěkné mimo velkou silnici, zde přes Korunu - pěkné, klid, ale za odměnu delší extrémní krpál... Jedu samozřejmě úplně "na těžko", i s kuchyní atd., takže to něco váží.
Nějaký deníček cesty i s fotkama jsem začal psát na Facebooku, takže kdyby to někoho zajímalo sledovat... www.facebook.com/jiri.jindra.35 »

Pozdrav z tábora 29 » pá 16. července » MiMa

Užívejte života

Pospěšte si z přihláškou na Stezku » ne 18. července » JaVor

Ahoj kamarádi, toteď přihlášeno 30 lidí.
CENY do 22. 8. 2021 - řádný termín / storno 0 Kč » TAK stezkovné 190 Kč » neTAK stezkovné 260 Kč » vlak všichni 79 Kč
CENY do 6. 9. 2021 - s přirážkou 70 Kč / storno 70 Kč » TAK stezkovné 260 Kč » neTAK stezkovné 330 Kč » vlak všichni 79 Kč (bez přirážky)
CENY po 6. 9. do 28. 9. 2021 - s přirážkou 70 Kč /storno už v plné výši.
Hlaste se u zástupců a šéfů svých tras a ti za vás podají trasovou přihlášku a odešlou peníze.
Prosím neplaťte na TAKový účet jednotlivě!
Ostatní informace ke Stezce najdete na našem webu » nebo TAKových stránkách »

Beskydy 2021 » so 19. července » MaVl

Ahoj, na začátku července se část trasy 14 (ta později narozená) vydala na přechod Beskyd. Pro zájemce posílám krátké povídání », které jsem dal dohromady, několik fotek a záznam prošlé trasy.

Beskydy 2021 » so 19. července » MiMa

Povahy, hezky jste si to užili, hlavně obdivuji ten elán sklesat do údolí na pivo a potom s plnými petkami zpět do tábor.

Hadovka 20. 7. » st 21. července » ZuVla

Ahoj všichni, včera jsme po dvou letech navštívili zbrusu novou Hadovku. Zvenku vypadla stejně, ale za proutím se skvěla úplně nová dřevěnka s luxusními záchody a dokonce s pár stoly uvnitř pro případ deště. Takže tentokrát samo ani jedna kapka. Zabezpečily jsme s Janou M. dva stoly vedle sebe, ale nově příchozím nevyhovovaly. Takže následovalo přesedací kolečko po stolech zahrádky, abychom skončili zpět u výchozího stolu. Díky slepeckému psu JaVora je nás teď přesně čtrnáct! Pak jsme ale museli přisunout ještě další stůl, protože dorazili naši muži a pan Skořepa. Takto vypadá vládní nařízení v praxi. I když jiný již dávno!!! zrušený zákaz nočního vycházení po deváté hodině Čtrnáctka důsledně dodržuje. V devět nás sedělo u stolu pět a zasmušilý ředitel zájezdu. Ani malá piva nezabránila jeho odchodu. Zbyl tu jen Pažout a nabídka kvalitního sexu (co to povídám Metaxy) u Stáni v bytě.

63. Stezka » st 21. července » šéf

Také zdravím všechny. Ve zprávě z Hadovky Zuzana napsala V devět nás sedělo u stolu pět a zasmušilý ředitel zájezdu. Ani malá piva nezabránila jeho odchodu. Zbyl tu jen Pažout a nabídka kvalitního sexu (co to povídám Metaxy) u Stáni v bytě. Ahoj Zuzana Já vám nabídku kvalitního sexu také udělat nemůžu, ale rozhodně můžu udělat nabídku kvalitní Stezky! Ovšem jsem také poněkud zasmušilý, jako nějaký "ředitel zájezdu" (to by mě tedy zajímalo, kdo to může být). Proč? protože je stále mámo přihlášených. Po nedělním e-mailu od JaVor se to trochu zlepšilo, ale nemoc, tedy né moc: momentálně je to 37. Takže do toho! A už také můžete platit zápisné a případně poplatek za stezkový vlak zpět a to samozřejmě na trasový účet č. 2500228174/2010. Variabilní symbol uvádět nemusíte. Postačí, když zaplatíte správnou částku. Pro jistotu zopakuji, kolik se má platit:
Při přihlášení a zaplacení do 22. srpna: základní zápisné: 260,- Kč (členové TAKu: 190,- Kč) včetně stezkového vlaku pak 339,- Kč (resp. členové TAKu: 269,- Kč)
Při zaplacení po tomto datu do 6. 9. se zápisné zvyšuje o penále ve výši 70,- Kč, takže: zápisné 330,- Kč (resp. 260,- TAK), s vlakem pak 409,- Kč (resp. 339,- TAK).
Podle sdělení pořadatelů zápisné obsahuje poukázku na jídlo na zakončení v hodnotě 50,- Kč a prý i dostanete, kromě tradičního odznaku, dárek v hodnotě 30,- Kč. O co půjde, pořadatelé neupřesnili, ani nenaznačili.
Poplatek za ubytování a polopenzi ve stezkovém noclehu budete platit až na místě.
6.9. je také "deadline", po tomto datu už nebude možné zajistit nocleh a polopenzi !!!!!! a ani už se nebude vracet zaplacené zápisné a jízdné, pokud byste si účast rozmysleli.
Ještě pár slov k zakončení: Téma bude stejné, jako mělo být loni v Hrádku u Rokycan, oficiální název Stezky tedy je "63. DEMARKAČNÍ Stezka 2021". Podle slov pořadatelů bude celé zakončení laděno do roku 1945 a vstupem do areálu (letní kino Písek) se prý ocitneme v jiné době. Naším úkolem bude posunout demarkační linii. Jestli to bude na stranu Ruska nebo Ameriky prý bude jen a jen na nás. Takže TAK!
Tož, hlaste se! (samozřejmě prostřednictvím formuláře na čtrnáctkových stránkách).
S někým v sobotu, s někým ve "větrnném" úterý 3. srpence a se všemi na Stezce ahoj

Zvídavá kamera » st 21. července » ZuVla

Ahoj všichni, právě teď zachytila bezpečnostní kamera na naší zahradě v Brandově neznámé vetřelce.

Zvídavá kamera » st 21. července » MiMa

To jsem rád, že Honza žije. Už jsem ho neviděl nejmíň 10 let.

Skvělý jazz » st 21. července » StDu

Pěkně Vás zdravím, můj známý super basista Vít Fiala zve v úterý 27.7. od 19.hodiny na koncert do Salmovské literární kavárny, Salmovská 16, Praha 2, kde bude hrát se sympatickou zpěvačkou Darjou Kuncovou, neskutečným pianistou Jiřím Růžičkou a famózním saxofonistou Janem Štolbou. Nebudete zklamáni.

Pozdrav z Korutan » ne 25. července » MiMa

Z cykloputování S-V, Čechy – Morava » po 27. července » JirJi

Ahoj všichni. V pátek jsem se vrátil vlakem z Břeclavi z krásného putování na kole po trase zhruba: Hr. Králové – Olomouc – Krnov – Ostrava – Vsetín – Břeclav.
Opět přímo zhmotnělá krása a silné zážitky, sólo jízda s naprostou volností a užíváním si krajiny a zajímavostí, které tam byly hojně k dispozici. Např. i s ostravskými průmyslovými skanzeny - byl jsem tam 2 noci, takže jeden celý den. A samozřejmě i s nějakou tou dřinou - vždyt zážitky nemusí být nutně jen krásné, hlavně když jsou silné, že...
Deník cesty jsem si psal průběžně v telefonu na mém Facebooku (vč. fotek). Kdyby to chtěl někdo bez FB náhodou zpětně číst (což pochybuji), zkopíroval jsem si to celé k archivu do Wordu a mohu poslat.

Pozdrav z Korutan II » po 26. července » MiMa

Pozdrav z Korutan III » út 27. července » MiMa

Ráno a kávička na balkoně.

Rasrok 23. – út 25. 7. vyšel moc dobře.

Info nejen TU RASu: Rasrok 23. - 25. 7. vyšel moc dobře. Kdo nebyl, dozví se počty i dojmy + snad uvidí i fotky… Dnes 27. 7. v Šatlavě, kde po 19:00 Arnošt Hanf hraje námořníků blues i new obsluze baru !!!
Zítra – ve středu 28. 7. cvičíme od 18:00 i běháme od 19:00. Jak již sděleno: Většinou dámy z RelaxArte Sanatoria: červenec-srpen Sokol-Tyrš. dům Újezd: úterky 18:30-20:30 + středy 18-20. (Středa 4. 8. v 18:00 opět s Johankou).
Konec léta cvičíme na ostrově Mali Lošinj v Chorvatsku 7 - 12 dní (29. 8. -11. 9.?) www.relaxartecentrum.eu
Basket TURAS & comp: ženy, muži všeho věku, rekreačně … středy 19-20 ve velké tělocvičně Sokola v Michnově paláci na Újezdě. Info: JaraSvátek 605 131 136

Pozdrav z Korutan IV » st 28. července » MiMa

A z hospody taky.

O kole z francouzských novin » st 28. července » LeJa

Jízdní kolo je pomalá smrt planety. Generální ředitel Euro Exim Bank s.r.o. přinutil ekonomy přemýšlet, když řekl: „Cyklista je katastrofa pro ekonomiku země. Nekupuje auta a nepůjčuje si na ně peníze. Neplatí pojistky. Nekupuje palivo, nevystavuje auto potřebné údržbě a opravám. Nepoužívá placené parkoviště. Nezpůsobuje závažné nehody. Nevyžaduje více pruhů dálnic. Nestane se obézní.Zdraví lidé nejsou pro ekonomiku užiteční. Nekupují léky. Nechodí do nemocnic ani k doktorům. Nic nepřidávají k HDP země.Naopak každý nový obchod McDonald vytvoří nejméně 30 pracovních míst pro: 10 kardiologů, 10 stomatologů, 10 odborníků na stravu a výživu, a také evidentně pro lidi, kteří pracují v samotném obchodě".
Vybírejte pečlivě: cyklista nebo McDonald? Tohle stojí za zamyšlení.
PS: Hmmm, a chodci jsou ještě větší hajzlové. Ti si ani to kolo nekoupí...

Pozdrav z Korutan V » čt 29. července » MiMa

Láska v Julkách.

Pozdrav z Korutan VI » pá 30. července » MiMa

Pozdrav z Korutan VII » so 31. července » MiMa

Tady myslí jen na jedno…