Cyklistický výlet do Francie - Alsasko
26.7. - 6.8.2006
  FOTKY Z CESTY - postupně budou přibývat
1. den - středa 26.7.
Přejezd z Prahy přes Německo k hranicím s Franciíí do Dahnu
2. den - čtvrtek 27.7. - další foto...
Družstvo A: 62,64 km - Altdahn, Silz, Trifels, Annweiller, Wilgartsweisen, Dahn
Družstvo B: 31,33 km - Rumbach, Berwartstein, Dahn
3. den - pátek 28.7. - další foto...
A: 61,35 km - Bruchweiler, Schonau, Fleckenstein, Lembach, Nehwiller, Niederbronn, Oberbronn
C: 48,26 km - Wissembourg, Col du Piggeonnier, Lembach, Worth, Reichshoffen, Oberbronn
4. den - sobota 29.7. - další foto...
A: 75,85 km - Ottwiller, Rothbach, Ingwiller, la Petite-Pierre, Oberhof, Plan incliné, kanál Marne-Rýn a hrad Lutzelbourg, Saverne
B: Ottwiller, Rothbach, Ingwiller, la Petite-Pierre, Bouxwiller, Hattmatt, Monswiller, Saverne
C: 45,44 km - Ottwiller, Rothbach, Ingwiller, Bouxwiller, Hattmatt, St. Michel, Monswiller, Saverne
5. den - neděle 30.7. - další foto...
A: 73,55 km - Wangenbourg, Cascade du Nideck, Oberhaslach, Niederbaslach, Rosenwiller, Rosheim, Obernai
C: 58.46 km - (trasa B a C) - Marmoutier, Selenthal, Wasselonne, Wolxheim, Molsheim, Rosheim, Obernai
6. den - pondělí 31.7. - další foto...
Salzburg, Le Mont Sainte Odile, Obernai
7. den - úterý 1.8. - další foto...
8. den - středa 2.8. - další foto...
9. den - čtvrtek 3.8. - další foto...
10. den - pátek 4.8. - další foto...
11. den - sobota 5.8. - další foto...
12. den - neděle 6.8. - další foto...
  Byli jsme v Alsasku. A bylo to fajn. Základní dojem: na každém strmém kopci hrad a v každém městečku tolik hrázděných domů, že nejdříve Špalíček blednul závistí a ke konci už foťák při pohledu na hrázdění stávkoval.
  A měli jsem opět skvělou hudbu. Mr.Banjo perlilo během matinée a soirée, večírky flákalo seč mohlo, nicméně když bylo vyvlečeno ze stanu, zářilo s Pařízkem a JaVorem i do hluboké tmy. Závěry večerů pravidelně obstarával Kopp, který ke kytaře obvykle sesedal rovnou z kola. Konec produkce pak zajišťovali střídavě kempaři, (o)bludný Holanďan, jednou jsme si nasadili štěnici rovnou z našich řad - jak se rýmuje Kolo, rovno, ho.no s Ó pane náš, ví o půlnoci zřejmě jen náš šéf. Dokonce nám i pršelo, ale pouze tehdy, když jsme měli večer zajištěnu střechu nad hlavou. A tak jsme hudbou zpestřovali cestu zájemců o večerní hygienu, mytí nádobí či snahu neodbytného chlípníka o odlov společnice na noc.
  Kam se hrabe Senior Family Ticket na Haut Koenigsbourg. Helenka z nás jediným podpisem vytvořila skupinu neplatících adolescentů, těm neomlazeným pak nezbylo než vniknout do nedobytného hradu nekrytým východem. Za ušetřené peníze, představete si, představte si, co jsme měli ve sklípkách: pinot blanc, riesling, tokay, auxerrois, sylvaner, gewuertztramin, pinot gris, muscat, to jsme koukali, ale ani jsme se moc nedivili, když si pan doktor s panem architektem ustlali přímo na kruhovém objezdu. Z pivařů Čtrnáctky se totiž mávnutím kouzelného proutku stali znalci vín, na ochutnávkách porovnávali buket, povalovali doušky na patře, přeli se, který ročník je lepší, aby si pak na večer v Supermarché nakoupili čůčo s cenovým stropem jedno euro.
  Alla nám naordinovala gotické kostely, kříže, oltáře, ale občas jsme se utrhli ze řetězu a prosadili si lodní zdviž, střihli si nějakou tu elektrárnu, kanál, či plavební komoru, Maginotovu linii a dokonce jsme zhřešili a z kraje vinic jsme kukuřicí dojeli do Němec na levné pivo. Zatímco Věra Martinová své narozeniny už po páté nezapomněla oslavit (a letos poprvé se jí podařilo vyrazit z Adventury dárek - hrníček ve tvaru konzervy pro Norise, přesný den narozenin Helenky musel tatínkovi připomenout až Vítek vlastnoručně vyrobeným dortem.
  A nesmí být ztraceno v překladu - pekař umřel, zřejmě poslední žijící ponocný v Turkheimu, písek a prach tam na cestě na Col du Pigeonnier, který nakonec nejlépe snášela Nataša, znovu zařazená do našich cyklistických řad, sedm prken žehlících, tedy vlastně šest stanů vystřelovacích pro šest šaramantních dam zakoupených v Mulhousích a naši lékaři bez práce a bez bodu, neboť ani jeden úraz!!! i navzdory adrenalinovému sjezdu z velkého Balónu v dešti. V neděli v podvečer se nás ještě 14 půl sešlo na Hrázi v Sobíně a udělali jsme si takovou hezkou deštivou tečku za tím naším výletem.